tiistai 13. tammikuuta 2015

The Aristocats

Eräs kaikkien aikojen lempielokuviani on Aristokatit. Jokainen varmaan tietää kyseisen elokuvan? Olen nähnyt kyseisen elokuvan valehtematta yli 100 kertaa ja siihen liittyy todella monia tarinoita. Muun muassa ensimmäinen Aristokatit-vhs:ni kuoli liian katsomisen seurauksena. Tästä elokuvasta on alkanut minun hieman erikoinen keräilyharrastukseni, sillä kerään kaikkea mahdollista Aristokatteihin ja varsinkin Marieen liittyvää. Minulla on mukava kokoelma jo, varsinkin kun ottaa huomioon etten kerää niitä mitenkään fanaattisesti. Mutta minua edelleen harmittaa Aristokatit-keksipurkki, jonka näin Turussa muutamia vuosia sitten. Sellaisia oli valmistettu kuulemma vain määrätty määrä. Mutta keksipurkilla oli hintaa yli 300€, mikä oli aivan liikaa lukiolaiselle. :D Vielä joskus...

Ajattelin julkaista hiljalleen kuvia kokoelmastani. Ei tämä nyt vielä mikään suuri ole, mutta hyvä alku. :D Sain tämän taulun mieheltä hänen ollessa armeijassa ja taulu on todella rakas minulle <3


Sen verran olen päättänyt, että jos joskus hankitaan valkoinen pitkäkarvainen tyttökissa, hän saa nimekseen Herttuatar. :D

Eikö kissatädin yksi kriteeri ole kissajuttujen kerääminen? :D

6 kommenttia:

  1. Emäntä: Ehdottomasti kuuluu kerätä kissajuttuja! Aristokatit.. olen sen lapsena lukenut/nähnyt, mutta täytyy myöntää että juonesta ei ole mitään mielikuvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, suosittelen katsomaan joskus jos mahdollista. :D Onhan se vähän lapsekas, mutta mutta.... :D

      Juonihan menee suurin piirtein niin, että hovimestari Edgar kidnappaa pennut ja emon ja vie ne maaseudulle. Siitä tulee sitten kissoille seikkailu kun yrittävät päästä kotiin. :D

      Poista
  2. Hihii, sulle ehkä voin sitten tunnustaa, että mulla on kaukoihastus O'Malley'iin. <3 Se kohtaus on ihana, jossa kissat istuvat savupiipun päällä, ja O'Malley kertoo Herttuattarelle, että tämän silmät loistavat kuin safiirit. No, koko elokuva vain on niin söpö, ettei mitään rajaa. Mä en varmaan ole mikään kovin fiksu ja filmaattinen tapaus terävästä nyt puhumattakaan, mutta toisaalta elokuvan hyvyys on katsojan päässä samalla tavalla kuin kauneus katsojan silmässä. 8-) Meidän Facebooksivulla muuten on kuvissa sellainen räpsy, jossa Nuppu katsoo Aristokatteja valkokankaalta.... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O'Malley on kyllä aika kolli <3 Ja tuo savupiippu-kohtaus on uskomattoman ihana <3 Mä muistan pitäneeni siitä jo ihan hirveesti lapsena. Samoin mä pidin niistä koirista, Lafayettesta ja Napoleonista. Lafayette oli mun mielestä ihana hupsu! :D Ja Hottikatit! Mulle tulee aina todella hyvä mieli siitä elokuvasta, koska siinä on jotain niin ihanan viatonta. :) Voisin puhua tästä aiheesta kauankin, heh. :D

      Voi kuinka ihana kuva <3

      Poista
  3. Aristokatit <3 Löytyy multa dvd:ltä, oon ehdoton disneyfani ja mulla onkin noita disneyn leffoja jo 25, suurin osa klassikoita ja sit parin klassikon jatko-osaa ja haluisin vaan lisää <3 Terkuin 20v tyttö joka ei kasva koskaan aikuiseksi.. ;---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, sullahan on paljon Disneyn elokuvia! :) Meillä on muita paljon, mutta liian vähän Disneyn elokuvia. Aristokatit on ehdottomasti paras <3 Minäkin olen ehdottomasti päättänyt etten ikinä kasva aikuiseksi. ;) Ja tämä elokuva vetoaa juuri siihen puoleen minussa. :D

      Poista

Kurr!